LAATSTE NIEUWS


Payroll dossierbeheerder


Functieomschrijving

Je takenpakket bestaat uit :

  • het begeleiden en adviseren van je klanten bij hun vragen over de sociale wetgeving;
  • pro-actief meedenken met je klanten met aandacht voor al hun noden;
  • de opvolging, berekening en controle van de lonen voor je klanten;
  • het opbouwen van een vertrouwensrelatie met je klanten;
  • het up-to-date houden van je kennis en ervaring binnen de verschillende domeinen van payroll.

Profiel

Wij verwachten dat je :

  • minimum over een bachelor diploma beschikt, of gelijkaardig door ervaring;
  • bij voorkeur kan terugblikken op een aantal jaren relevante ervaring binnen payroll
      en/of personeelsadministratie; kennis van één of meerdere loon-invoerpakketten is een pluspunt;
  • analytische ingesteldheid;
  • een sterke interesse hebt in HR, waarvan payroll en wetgeving in het bijzonder;
  • autonoom en nauwkeurig kan werken;
  • sterk resultaat gedreven bent;
  • flexibel bent om de beoogde deadlines van je klant te halen;
  • over de nodige communicatieve vaardigheden beschikt;
  • vertrouwd bent met de MS-Office toepassingen zoals Word en Excel.

Aanbod

Bij ondernemers Actief bouw je mee aan een nieuw en jong bedrijf met ambities.
Je komt terecht in een klein team waar iedere stem telt, overleg is dan ook de rode draad binnen onze organisatie.
Je krijgt een grote verantwoordelijkheid en autonomie over je eigen werk.
Samen zoeken we naar een gezond evenwicht tussen het privé en professioneel leven.
We verwachten een grote kennis van de sociale wetgeving en ondersteunen daarin met de nodige opleidingen en bijscholingen.
En natuurlijk zorgen we voor een correcte verloning met de nodige extra legale voordelen.