Goed nieuws.
Vanaf oktober bieden
we al onze klanten de mogelijkheid aan, om naast de personeelsadministratie
ook de algemene administratie door ons te laten doen.
Wat houdt dit in?
Financieel
Opvolgen en verwerken
van offertes en facturen.
Debiteuren beheer en opvolging.
Klassement.
Voorbereiding kwartaal aangiftes, communicatie met uw boekhouder.
Klaarzetten van betalingen.
...... enzovoorts..
Communicatie
Up to date houden van
uw klantengegevens.
Opvolging van uw telefonie.
Inplannen van afspraken met klanten en leveranciers.
Agendabeheer.
Opmaken van planningen en uurroosters
...... enzovoorts......
Personeel
Dimona aangiftes.
Opmaken van arbeidsovereenkomsten.
Aangiftes sociaal risico (slecht weer, economische werkloosheid, ziekte,
....)
Voorbereiding van uw loonverwerking samen met uw dossierbeheerder.
Voorbereiding voor een controle van de sociale inspectie.
...... enzovoorts .......
We bieden dit aan op uw maat, dat wil zeggen; u bepaalt voor welke taken en
hoeveel uur u ons nodig hebt per dag/ per week of per maand. En dit tegen een
zeer betaalbare prijs.
Uw administratie is in goede handen, u hoeft zich daar geen zorgen meer over
te maken. Wij zorgen voor opgeleide mensen op het moment dat u ze nodig
hebt.
Met
raad en daad én in mensentaal!
|